نتايج راو 4 فوريه 2013
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 68797
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 16:42 ::  نويسنده : Awesome!shima
رايبک درمقابل انتونيو سزار...برنده:رايبک...جاک سواگر درمقابل سانتينومارلا...برنده:جاک سواگر...دنيل براين درمقابل رى مستريو...برنده:دنيل...کين در مقابل شيمس....برنده:شيمس....ويدباريت درمقابل رندى ارتون...برنده:رندى ارتون...آلبرتو دل ريو درمقابل کودى رودز...برنده:آلبرتو...جريکو درمقابل سى ام پانک...برنده:سى ام پانک.............درضمن...براک لزنر اومده ميزو زده...:(((((((( فک کنم ميخوان بين ميز و لزنر بازى بزارن......(بنظرتون ميزارن؟؟؟)...خو خعلى نامرديه!تريپل اچ با اون عظمتش زورش به لزنر نرسيد...چه برسه به ميز....نامرداااااااااااا....اگه تو النيشن چمپر براشون بازى بزارن لزنر بوق ميشه(برنده ميشه).......
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت0:46---17 بهمن 1391
نویسنده شدم حالا از چه بوقی ببوقم ؟ به نظرم رمزتو عوض کن چون رمزو تو وب میر حسین گفتی امکان این که یکی دیگه مثل hhh دیده باشه هست
از هر بوقى ميخواى.....خاطره هامون خاطره هات،خاطره هاشون دل نوشته هات بوق نوشته هات کشتى کج،جف ،ميز همشووون هرچى چميدونم بوووق آپ کن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: